Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen toe :-) - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Raymond Groot Bruinderink - WaarBenJij.nu Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen toe :-) - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Raymond Groot Bruinderink - WaarBenJij.nu

Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen toe :-)

Door: Raymond

Blijf op de hoogte en volg Raymond

22 December 2016 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Helaas heb ik nu niet meer de tijd om de reisverhalen van 22 en 23 december nog te schrijven. Later vanochtend vertrek ik nl. naar het vliegveld. Daar heb ik tijd genoeg om te typen, voordat ik aan het eind van de middag naar Sydney vlieg. Daar is het 10 uur later dan in Nederland en al bijna kerstmis. Daarom wil ik jullie nu allemaal al heel fijne kerstdagen toewensen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raymond

12 mei 1966

Actief sinds 21 Mei 2016
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 118001

Voorgaande reizen:

28 Februari 2015 - 31 December 2018

Ik ga mijn droom waarmaken!

Landen bezocht: