DAG 116: Za 25 Feb ’17 Yorkeys Knob - Reisverslag uit Yorkeys Knob, Australië van Raymond Groot Bruinderink - WaarBenJij.nu DAG 116: Za 25 Feb ’17 Yorkeys Knob - Reisverslag uit Yorkeys Knob, Australië van Raymond Groot Bruinderink - WaarBenJij.nu

DAG 116: Za 25 Feb ’17 Yorkeys Knob

Door: Raymond

Blijf op de hoogte en volg Raymond

25 Februari 2017 | Australië, Yorkeys Knob

Met de dag van vandaag ben ik snel klaar. Ondanks dat de dag mooi en zonnig begint, voel ik mij totaal niet zo. Ik heb superslecht geslapen, ben snipverkouden en mijn neus is inmiddels rood van al het gesnuif. De spieren van mijn borstkast zijn inmiddels gevoelig van al het hoesten, mijn keel voelt ontstoken aan en mijn hoofd is een ‘wattenhoofd’. Kortom …….. ik voel me niet zo fit vandaag :-).

Ik gooi een handdoek op het ligbed van het balkon en mijn dag ziet er niet veel anders uit als van het ligbed op het balkon, naar het bed in de slaapkamer, het ligbad in de badkamer en de bank in de woonkamer. Liggen, zitten, badderen, pillen slikken en veel dommelen en slapen. Nu maar hopen dat het morgen een beetje beter gaat. Niet alleen met mij, maar ook met het weer, want zoals je kan zien op de foto was dat net zo ellendig als ikzelf. Toedeledokie :-).

• 27 Februari 2017 - 13:26

Cor:

Hoi Raymond, wat balen zeg dat je toch een koudje te pakken hebt en je dan ook direct merkt dat je longen het zwaar hebben. Gelukkig had je al een rustigere week in gepland en is het goed om even rust te nemen. Je goed voorbereiden op de westkust kan ook geen kwaad als ik het zo lees en kennelijk vraagt reizen toch meer energie dan je vooraf bedenkt! Luisteren naar je lijf blijft nu prioriteit en dan moet je maar iets minder dingen doen. Je schrijft over China, maar ging je niet eerst naar Japan??
    Het appartement waar je nu zit is ook wel weer heel fraai, lekker hoor dat je die luxe kunt permitteren.
    Ik heb net ook je verslag van zondag nog gelezen en ben benieuwd wat je vandaag voor een bijzondere activiteit hebt gedaan. Ik lees het wel weer! let goed op je gezondheid en neem niet teveel hooi op de vork nu en zorg dat je weer fris en fruitig je vliegreis naar Perth kan maken! Grtz Cor

• 27 Februari 2017 - 15:25

Willie:

Ha Raymond,

Niet ziek worden, dat kan niet, zonde van je tijd in zo'n mooi land. En bovenal niet fijn voor jezelf.
    Een paar dagen rustig aan en als het niet beter wordt toch een arts bezoeken of zelf dokteren.
    Sterkte en beterschap.
    Groetjes Willie.